Radio

Onsdagar är så härliga, då har man sovmorgon och behöver inte ta bussen förrän klockan 11, vilket innebär kaffe i solen på altanen, gutt!

Var på studiebesök på sveriges radio idag med lilla ljudgruppen, var ganska skoj och vi lyckades snappa upp en del tips och trick. Att jobba inom radio hade varit så jäkla härligt, det är faktiskt bland det roligaste som finns.



Efter skolan begav jag mig på en tripp på stan och hittade en jättefin vårjacka plus lite basgrejor som träningsbyxor och leggings. Det jobbigaste var att gå förbi body shop utan att gå in, för att jag vet att jag alltid köper något när jag går in där, vilket är mindre bra för min ekonomi.

Langar bild på jackan ifrån H&M´s hemsida:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0